قوانین و مقررات وبسایت دیمواستایل

برای سهولت در روند سفارشات این صفحه را مطالعه کنید!

یکی از مهم‎‌ترین رسالت‌های ما در دیمواستایل حفظ حقوق شما کاربران و مشتریان گرامی و در نهایت جلب رضایت شماست. در سال‌‌های اخیر که فضای اینترنتی خرید و سفارش کالا رواج بیشتری پیدا کرده است، فرهنگ خرید آنلاین بین ارائه‌کنندگان و کاربران بیشتر جا افتاده است. همانگونه که گواهی می‌دهید خرید اینترنتی از وبسایت‌های فروشگاهی یک قراداد دو طرفه بین سفارش‌دهنده و سایت است.به‌این معنی که کاربر با تمام شرایط سایتی که سفارش خرید خود را در آن ثبت می‌کند آشناست. بدین منظور ما این صفحه را برای کاهش چالش‌های احتمالی درنظر گرفته‌ایم تا قبل از خرید از شرایط کلی ما باخبر باشید:

۱.درج اطلاعات صحیح مانند آدرس، کدپستی، شماره تماس و غیره به عهده کاربراست. عواقب احتمالی مغایرت مشخصات مانند هزینه برگشت کالا برعهده کاربر است.

۲.دقت و درج صحیح مشخصات هر محصول از جمله رنگ، سایز، مدل کالا و تعداد کالا برعهده مشتریان عزیز می باشد. اگر قبل از خرید نیاز به اطلاعاتی بیش از آنچه در سایت درج شده است داشتید، با تیم پشتیبانی در تماس باشید.

۳.به علت نوسانات قیمت در بازار، امکان تغییر قیمت ها وجود دارد. کاربر باید پیش از پرداخت نهایی قیمت پیش فاکتور خود را بررسی کند.

۴.در صورت داشتن خرید عمده و یا با تعداد بالا، قبل از پرداخت نهایی با پشتیبانی هماهنگ کنید.

۵.امکان افزودن سفارش به یک سبد خرید نهایی شده، تا یک ساعت پس از ثبت سفارش اولیه تنها با هماهنگی و تایید تیم پشتیبانی امکان‌پذیر است.

۶.تمامی قیمت های درج شده در سایت به تومان می باشد.

۷.پرداخت هزینه تنها از طریق درگاه اینترنتی و هنگام ثبت سفارش امکان‌پذیر است.

  1. به طور متوسط زمان رسیدن کالا بدست مشتری در شهر تهران 5 روز کاری و برای مابقی استان‌ها و شهرها ، شهرستان‌ها و روستاهای تابعه 7 روز کاری می‌باشد.
  2. پیگیری سفارشات از طریق کد رهگیری امکان‌پذیر است
  3. برای مشتریان ساکن تهران در صورت نیاز لحظه ای و به روز امکان ارسال سفارش با پیک شهری وجود دارد. ما به تفاوت هزینه دریافت شده در سایت با پیک شهری بر عهده مشتری محترم می باشد.
  4. در صورت عدم حضور مشتری در آدرس ثبت شده هنگام دریافت سفارش، احتمال برگشت مرسوله وجود دارد. در صورت بروز این مشکل تا قبل از رسیدن سفارش اولیه به مبدا، امکان ارسال مجدد وجود ندارد.
  1. مرجوع: 24 ساعت پس از تاریخی که مشتری کالا را دریافت می کند.
  2. تعویض: تا 2 روز پس از تاریخی که مشتری کالا را دریافت می کند.
  3. تعویض و مرجوعی به شرط عدم استفاده از کالا و سلامت کامل کالا می‌باشد.
  4. 4.عودت مبلغ کالای مرجوعی 3 تا 4 روز کاری پس از تحویل کالا به انبار صورت می گیرد.
  5. هزینه برگشت کالا به سمت ما برعهده مشتری می باشد.
  6. در صورت هرگونه مغایرت احتمالی اجناس خریداری‌شده در فاکتور مشتری و ارسالی فروشگاه، و یا مشکل داشتن کالا پس از احراز موضوع، کلیه هزینه‌های ارسال و تعویض بر عهده دیمواستایل خواهد بود .

با تشکر  و آرزوی یک خرید به‌یادماندنی

دیمواستایل